Merhaba arkadaşlar ben size bir şey sormak istiyorum benim kafama takıldı da bilgisi olan varsa beni andinlatabilirmi?ben 24+5 günlük hamileyim en son gittiğimde doktorum baş geliş dedi bu haftalarda baş geliş demesi çocuğun dönmüş olma ihtimalinimi veriyor sormadım doktora bu kontrol de sorcm sizce normal mi bu haftalarda baş geliş demesi?