Tugbasuu ay bnde öyle ya biran evvel kavuşalım koklasam diyorum 😂 sonra bu günlerde ozleniyor tükeniyoruz yoruluyoruz falan 😂 bnm ikinci birde kızım bnden çok ilgilencek galiba ekstra bı yorgunluk olcak bnde 😂 ondan keyfini de cikarmak istiyorum biran evvel doğsun da istiyorum