Deletedmom_112 valla 0 3 ay bi 8 9 takımı var canım uzun kollu penye kısa kollu almadım üşür diye 15 tane iç zıbın aldım 4 5 tane de çıt çıtlı tulum aldım. Hepsi patikli bu arada aldıklarımın 3 6 ay da genellikle ayaksız tulum takım aldım onlardan da bi 10 tane falan aldik sadece tek alt don falan aldım onlarında bazıları kısa kollu bazıları uzun kollu