Yessiimm Salonda tv karşısında uzanırken bi anda bi sallandım çok kısacıktı ama yüreğim ağzıma geldi 😢😢 Bebeğimde içerde o kadar tekmeliyordu ki sanki beni uyutmamaya çalışır gibi 🥺 Rabbim beterinden korusun..
Seymoshh Yessiimm bu son depremler hep hissettiriyor kendini pendikte sahile yakın ve 7.katta oturunca hissetmemek mümkün değil🥲
Yaprakdokumuseverr Yessiimm Tuzladan hissettim 😞 koltuk sağa sola sallandı. Birde deprem için taşındım bu tarafa daha 6 ay oldu korkuttu 😅
Yessiimm Seymoshh bende Çekmeköyde 4. Katta oturuyorum bina yeni olmasına rağmen hissediyoruz bilmiyorum iyice psikolojim bozuldu 😔
Yessiimm esraauznts gerçekten öyle Şubat depreminin etkisinden çıkamamışken böyle küçük küçük sallanmak bile beni çok korkutuyor 😔
Seymoshh Yessiimm yeni binalar deprem yönetmeliğine göre yapılıyor genelde radye temel kullanılıyor bende yeni binadayım ama sallanıyor yani temelde esneklik olunca hissedilme oranıda yüksek oluyor sanırım
Yessiimm umena bilmem ilk defa apartmanda oturduğum için yeni bina olunca da insan güveniyor haliyle birde yüksek katlı değil
Yessiimm Yaprakdokumuseverr o kadar hissettiniz yani 😦 ben sadece yattığım yerde sallandığımı hissettim 1-2 sn başım mı dönüyo diye düşündüm ama sonra camdan bakınca herkes camlardan bakıyordu dedim deprem oldu 😥
Yaprakdokumuseverr Yessiimm koltuğum hafif bi koltuk o yüzden mi bu kadar salladı anlamadım 🤷🏻♀️ olduğum yerde dondum uzun sürse bile insanın aklına gerçekten bişey yapmak gelmiyor
Yessiimm Yaprakdokumuseverr anlamaya çalıştım önce geçen sefer de hissetmiştim sabah 10 sıralarında olan uykuda o daha korkutucu 😟