Merhaba kızlar 35+1 deyim 30. uncu haftamdan beri ara ara bebek sağ tarafımda semsert taş gibi oluyor baya rahatsız oluyorum ama bu aralar bu durum arttı semsert oluyo gün içinde bikaç kere acaba bu doğum kasılması mı yoksa bebek mi geriliyor ? Yaşayanlarınız var mı bunu