AlininAysesii Bugün üçlü tarama testi yaptırdım ama bebeğin ultrasonda ölçümüne göre 15+4 haftalık dedi doktor, ki ben bugün 15+1’dim. Sonra üçlü tarama test sonucunda kafa ölçümüne göre gebelik yaşı 15+1 yazıyor. Doktora sonuç gösterdiğimde “hımm evet 15+1, risk yok gibi bi şey” dedi. Risk yok deyince soramadım da kaç haftalık olduğumu, o ara karıştı her şey 😂 Şimdi ben kaç hafta kaç günlük gebeyim? Hangisine inanayım? 🙈🙈🙈
Sezgin AlininAysesii canım bence sata göre git sen benim de öyleydğ bi süre sonra bebek sat ile aynı gitmeye başladı. Tabi farklı olanlar da çıkacaktır elbette
Elizveannesi AlininAysesii 3 günü napacaksınız ya hu. Sizin yerinizde olsam 16 haftalığım derim 😂 inanın kimse önemsemez 3+4 günlük farkı. Sağlık mı bebeğiniz, çok şükür sağlıklı.. Günlük kısmını söylemeyin artık, düz hesap 😁
Sezgin AlininAysesii bu arada haziran anneşkosu cinsiyeti öğrendin mi 🤗🤗 maşallah kocaman olmuş bebek söyledi mü doktor
Denisss AlininAysesii ogrenirsen benide aydinlat 😄 bna gore yarin 15 haftalik oluyoken doktora gore 15+4 gunluk sorduklarinda hangsini soylemem lazim 🤷♀️
AlininAysesii Sezgin Sata göre 2 hafta geç döllenme vardı başta, sonradan arayı kapattık çok şükür ama en son sat’la bebek arasında 4 gün fark vardı, bilemedim şimdi 🙄
AlininAysesii Elizveannesi Benim için önemli ki yazıyorum buraya, bebeğimin gelişimini takip ediyorum çünkü. Konu hakkında bilginiz yok sanırım, iyi günler diliyorum size 👋🏻
Elizveannesi AlininAysesii 3 gün için 🙈 istediğim posta, istediğim yorumu yazarım. Ne diyeyim, Allah başka dert vermesin 😁
AlininAysesii Sezgin Kemik yapısından doktor az çok benzetti ama bilemiyorum tam olarak henüz, bugün de pozisyonu pek uygun değil dedi doktor, sen öğrendin mi?
Sezgin AlininAysesii canım bende bilemedim🤷🏼♀️ Ama normaldir heralde böyle şeyler. Benim ilk erkekti sonra kız oldu🤗 tam senin haftanda kız dedi doktorumda ondan merak ettim bende ayrıntılıyı bekliyorum hayırlısı olsun hepimiz için kız erkek fark etmez😍😍
AlininAysesii Elizveannesi Evet hayatımda her şey yolunda Allah’a şükür tek derdim bu, benim için önemli değil de lak lak yapmak için açtım postu sanki 😂 yardımcı olabilecek annelerin yorumlarını görmek istiyorum postumda, size iyi günler.
Elizveannesi AlininAysesii çok haklısınız ben size yardımcı olamam. Bana çok ağır geldi sorununuz 😂😂😂
AlininAysesii Sezgin 1 ay sonra ayrıntılıya gireceğim ben de, o zaman görürüm umarım. Kız ve erkek genital organları birbirine benziyor zaten bu haftalarda, o yüzden ben doktorun bana söylediğini pek takmıyorum ☺️
Nisanurr Canım sata göre olanı soranlara soyleceksin çünkü sata göre doğum yapacağımız için ultrason değilde sat baza alınıyor
AlininAysesii Nisanurr Evet öyle ama 2 hafta geç döllenme olduğu için hiçbir zaman sata göre gitmedik biz, sonradan farkı kapattı ama 4 günlük bi fark daha vardı en son. 🤷🏼♀️
AlininAysesii Denisss Doktorun ölçümü doğrudur o zaman bebeğin ölçüsüne göre söylemiştir sana o haftayı, benim sat’a göre 2 hafta geç döllenme oldu, sonradan yakaladı bebek satı ama üçlü tarama kağıdında 15+1, ultrasonda 15+3 çıkınca kafam karıştı.
Nisanurr AlininAysesii canım bizde iki hafta geç döllenmeyle geriden geliyoduk sonradan kapattık arayı çok şükür. Ilk oğlumda da geç döllenme olmuştu sonradan arayıp kapatıp hatta hi kaç hafta öne geçmişti ama doktorum bana herzaman satın üzerinden konuştu doğumum ona göre oldu
Mehtapsergen Gayet normal banada bir hafta öndesiniz demisti ama sonra normal haftasini yakaladi kafaniza cok takmayin