Beyzab95 eder eder merak etme dikkat et sadece yorulma sancı olmasın. Benim iki gebelikte de erken doğum riski var ilkinde 31 hafta da başladı bunda 26 hafta da başladı 2 seferdir hastane de yatıyorum sancılar 90lar da ama vücudum ağrıyı kaldırıyor rahim yumuşaklığı var ona rağmen kısalık öyle kolay kolay artmıyor. Doktoruna sürekli hatırlat kendinde dikkat etmeye çalış inşallah birşey olmaz