momlife10 işk hamile kaldığımı ögrenip doktoruma gittiğimde verdi tahmini dpgum tarihini ilk gebeliğimde de öyle olmustu ilk kızım 2 nisan gözüküyordu öyle oldu suan 2. Kızıma hamileyim oda 3 nisan gözüküyor ama sezeryan olacağım için martta alır diye düşünüyorum