Herkesin de dediği gibi kendini kasmadığın sürece neredeyse hiçbir şey hissetmiyorsun. Ben çok kasmıştım. Doktor, bak acıyor mu hiç diye sorduğunda durup bir hissetmeye çalıştım cidden o zaman anladım korkulacak bir şey olmadığını. İnsan ister istemez kasıyor ama öyle abartılan kadar acılı bir işlem değil. Aklında büyütmediğin sürece anlık olup bitiyor zaten. Bende burada yazılanları okuyup çatı muayenesi olmuştum. Kötü yazılan şeylerden dolayı sanırım aşırı kasmıştım kendimi.