Ay3 Bende 29+6 yim , ne zaman hazirlasam diye düşünüyorum. Aksamlari karnim şişiyor, gece uc defa uyanıyorum, uyuyamıyorum
1yenianne11 Ay3 ay bacım bana uyku deme donemiyorum bide üstüne grip gecirdim hala burnum tıkalı 2 3 yastıkla destek yapiyorum bunalıp atiyorum işin kötü tatafi burnum tıkali diye horlamaya da başladım 😁😁 2 gece önce kalkıp ağladım resmen eşimde normal olabilir dedi diye daha çok üzüldüm tam daliyorum geri uyanıyorum
KsedaGG 1yenianne11 biberon seçiminde biraz ezbere hareket ettim ben. Sağma makinem philips. Biberon da Philips. Emzik de Philips aldım. Ama yavaş akımlı daha mantıklı olabilir. Siz daha iyi araştırıp alın onu bence
1yenianne11 KsedaGG aslında bende Philips ve lansinoh arasinda kalıyorum yavaş akış olarak bildiğim bı lansinoh var sık sık ta degistirmek istemiyorum açıkçası alıp devamlı onu kullanmak istiyorum bı tane annem hediye aldı cam biberon küçük su içmek için biberonu ve emziği var ama onu ilerleyen zamanda kullanmayı tercih ettim bakalım kısmet belki siz gibi ezbere yapıp ikisini de alırım
mombarbie_ 1yenianne11 hellooo🫶🏻 bizde 30+0 olduk🥦 28.haftada yıkamaya başladım 29un sonunda anca bitti ütü vs. Şuan eksiklerimiz gelmesini bekliyorum onlarida yıkayıp patlayıp bu sefer hastane çantası için düzene başlayacağım ama sürekli eksik çıkıyor diyorlar tam kapatmak 1 2 hafta sürer gibi 😊 sonrasında da kızçemizi bekleyeceğiz 🌸
1yenianne11 mombarbie_ yaş rabbim sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin beraber gidiyoruz o zaman bizde 30+0 ız haftaya kontrol günüm bugün yarın dolabı gelecek hafta sonu son eksikler için cikicam kısmetse heycanim git gide artıyor biz kız bekliyoruz yıka pakla dolabını diz derken sanırım Alacam kızımi kucağıma vaktinde sağ salim gelsinlerde başka ne isteriz ki 🫶🤭
gokyuzununogrencisii 1yenianne11 29+6 dayım😊 iki gün önce gitmiştim doktora kilosu 1400 dedi boyu 38 cm 🫠🌸 kızımı bekliyorum ikinci gebeliğim olucak ikinci kızım inşallah sağlıkla kucağımıza alalim 💝💝 daha hiçbir şey almadim ama bu hafta halledicem zıbın alt üst takım eldiven çorap tulum ayrı ayrı pijama vs 🤗
1yenianne11 gokyuzununogrencisii ya sanirim kız senesi bizimde kizimiz olucak rabbim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah bende halletmem daha erken dedim ama aldıkça alasim geliyor durduramiyorum kendimi 🤭🤭
Eminekorkszkdl 1yenianne11 valla 2 hafta önce gittim 28 haftalıkta 1400 kg diğer randevum 32 haftalıkta. Bende bir çok eksiği tamamladım sayılır
1yenianne11 Eminekorkszkdl maşallah kilosu çok güzel sağlıkla beslendiği belli annesi saolsun herşey onlar için ben kilo almışım almamışım hiç dert etmiyorum bizimde 31+3 e denk geliyor Allah nasip kısmet ederse bakalım kilosu boyu ne kadar oldu korkum erken doğum riskimin olmadı gerçi şimdiye kadar doktorum böyle bişey demedi ama dicek diye ödüm patlıyor 😁
Eminekorkszkdl 1yenianne11 öğle valla ama bebeğim istemsizce beni sağlıklı beslenmeye zorluyor , hala mide bulantısı kusma yaşıyorum🥹😂