Gazell 414 çıktı bthgc degerim 4+2 gebeliğimi bugün yeni öğrendim doktor sonuca bakıp yolladı 10gun sonra gel kese için dedi odada 30 saniye bile durmadım çok ilgisiz geldi derince araştırmada Hastanesi'nde iyi bir doktor tavsiyesi istiyorum
Tunurr Gazell canım valla ben ilk özele gitmiştim özele gittiğim halde bu şekilde davrandı çünkü belli bir zamana erişmesi gerekiyor söyleyecek yapacak bir şeyleri olmuyor malesef bence biraz daha bekle öyle kararını ver
Baklava Gazell siz hangi doktora gittiniz. Ben hic gitmedim bilmiyorum ama bi kac arkadasim Ayfer cora tavsiye etmisti.Nazan karadenizi de oyle. Ahmet Kale. Digerleri hakkinda hic bir fikrim yok