Arkadaşlar iyi akşamlar. Balıkesir şehir Hastanesi’nde detaylı ultrason olmuyormuş kampüse gitmem gerektiğini söyledi doktorum. Sevk veya herhangi birşey gerekiyor mu yoksa direk randevuyu alıp gidebiliyor muyum? Üniversitede kadın doğum doktoruna gözüküp o mu yonlendiriyor yoksa? böyle birşeyler duydum kafam çok karıştı. Bilgisi olan var mı? Gittiğimde bakilmazsa diye tedirgin oldum günüm de gecicek diye