Bbk88 kafan yetirnce karışık daha fazla karıştırmak istemem ama daha 1 hafta önceki olayı anlatayım sana bende test yapmıştım regliden 7 gün önce ilk 3-4 dk içinde bişey çıkmadı bende testi lavaboya atıp üzerinde ellerimi yıkadım sonrasında çöpe attım gece lavaboya gittiğimde merak edip çöpten alıp baktığımda silik bir çizgi vardı ve onu görünce hem şaşırıp hemde heyecanlanmıştım sabah kalkıp ilk idrarla yeniden test yaptım ve testim pozitifti inşallah seninde testin pozitiftir hatta ilk yaptığım teste bugün tekrar baktım senin testin gibiydi