mervemurat16 NuR1995 sabah kusmalarım çoktu tatlı yeme isteği aşırı vardı et balık tavuk bunlarfan tiksinmiştim hep
1s1e1d1a_ NuR1995 mide bulantısı oluyo4du sabahları yumurtadan balıktan tiksinmistim en sevdiğim yemeği bile yesem geri cikariyordum
Esra_4774 mervemurat16 ek olarak yumurta hiç yiyemiyordum ve önce ekşi ilk aylar sonra tatlı aşerdim balık yiyebiliyorum 🤲
NuR1995 Benim ilk gebeliğim erkekti ve aşırı bulantım bel ağrım olmuştu bu ikinci gebeliğim tek belirtim göğüslerim aşırı büyüdü bulantı vs hiç olmadı merakla bekliyorum cinsiyeti 10 haftalığız şuan 🥰
KFeyza_ NuR1995 canım bende aynıydım ilk gebeliğim erkekti 5ay kusmuştum şuan yine hamileyim 8+3 bulantım olmadı hiç maşallah diyelim bende merakla bekliyorum
aminehumamoms NuR1995 sabah bulantıları çok oluyodu başta şimdi her dakika gelebiliyo bulantı sonra kalçamdan belimden falan kilo aldım aşırı halsizliğim oldu şuanda 38+1 im 4 gün sonra kızım kucağımda inşallah🤲🏻
gokyuzununogrencisii NuR1995 cinsiyetle hiç alakası yok diyebilirim😬 ilk kızımda aşırı derecede kustum devamlı, hastanede geçti hamileligim.. şuan ikinci kızıma hamileyim tam tersi çok şükür 😊😊 hatta herkes buna kesin erkek diyodu ama kız 🌸
Sedefkitir12- NuR1995 ilk kızımda hep ekli yedim mide bulantısı tiksinme hepsini yaşadım halsizlik suan 2. Kızıma hamileyim sıfır bulantı tatlı yiyorum ekşi yemiyorum halsizliğim galan da yok sanki hamile değilim 😅😅😅
Catcilek Benim de kız mide bulantısı hiç yaşamadım sadece en belirgin yüzüm yağlandı sivilceler çıktı onun dışında hiçbir belirti yoktu
Asiyam__010 KFeyza_ benşmde kızımda hiç yokdu 3 ayıma kadar ama suan yeni hamileyim 4+1 bulantım var bas donmesi kasıklarda belde ağrı fazla yiyememe
Asiyam__010 NuR1995 3 ayımda yediğimi kusuyordum su içsem suyu bir yudum bir şey atıştırsam kusuyodum ama hamileliğimin baslarında hiç bir sorun yaşamadım çok yemek yiyodum ağrı sızı yoktu 3 aylık ultrasonda erkek dediler (5 ayda kız baby shower gibi bişey oldu bize 😂😂🤣🤣şuan 20 aylık prensesim ve 2 hamileyim
KFeyza_ Asiyam__010 işte her hamilelik bir değil haklısınız bunun kızı erkeği de kişiden kişiye değişiyor ben oğlumda çok kustum şuan rahatım bişeyim yok çok şükür Allahım kolaylık versin yardımcınız olsun 🌺💕