Kızlar her ay umut ediyorum ama hep o negatif testi gördüğün için gözüm çok korktu test yapmaktan. Bu ay nasıl olacak en ufak bir fikrim yok ama şöyle bir şey kasıklarım ağrımıyor fakat sanki hafif bir baskı hissediyorum ve belim ağrıyor ben belim ağrıdığı için adet olacağımı düşünüyorum. Test yapıp olumsuz sonucu görmekten korktuğum için test yapamayacam adet gününe kadar adetim 19 Aralık. Bana önerileriniz ne olabilir ya da beni rahatlatlatacak bir şeyler söyler misiniz gerçekten çok korkuyorum olumsuz sonuç olmasından 😑