Mucizem1- bizim de ismimiz sadece Yaman 🤎biraz agir bir isim gibi durduğu için tek olsun istedik aslında başına Ali koymayi da düşündüm ama iki isim zor oluyor ilk oğlumdan da biliyorum yaman ediz asafa gore daha iyi duruyor sanki tabi siz bilirsiniz ☺️