esraa7 Merhaba 🤗 Vitale hastanesine gidiyorum bende, çarşamba günü randevum var en son 1 ay öncesinde 565 tlydi randevu ücretim bakalım çarşamba günü gittiğimizde muayene ücreti ne ödeyeceğiz bilmiyorum 🥲 doğum hakkında da normal 13.000 tl sezaryende 15.000 tl diyorlardı. Ocak ayında tekrardan zam yapmazlar umarım.