Seymanurbozdag12 Kızlar 36 haftaligim doğuma 2 haftam var dünden beri sırtımda belimde çok ağrı var normal mi acaba ilk gebelikte olmamıştı böyle normal mi acaba ?
01180322 Seymanurbozdag12 36+3 bnmde kasik alt tarafında belimde sürekli oluyor 36+1de açılma yok bebek knalda değildi