Kizlar ekimden beri adetlerim duzensizlesti. 1 yaşında kızım var. En son kasımın 10unda adet olmuştum. Ara ara midem bulanıyor ve çok sık idrara çıkıyorum cumartesi test yaptm negatif çıktı ama hala adet olmadım . Bı kaç gün daha olmazsam doktora gidicem . Adet olacağım zaman çok şişkin olurdu karnım. Kızım emiyor beni ama geceden sabaha kadar göğüslerim taş gibi olurdu gündüzde gecede süt dolmuyor sanki göğüslerim çok yumuşak. Emzirirken hamile kalan böyle bişey Başına gelen var mı?