Ben 12-13. Haftada iken doktor beni yönlendirdi bi kâğıt verdi ultrasonla ilgili. Bankodaki sekreter 21. Haftaya gün verdi gün ve saatin yazılı olduğu bi kağıt verdi. O gün gelince ultrason yerine gidip elimdeki kağıdı verdim grup grup çağırıyorlar. Hamilelik için gelenler var, böbrek taşı için gelenler vs. Bizi 5-6 hamileyi aldılar iç tarafa geçip bekledik sırayla çağırdılar 15 dk falan ancak sürüyor zaten çok sürmüyor ben bebeğimin cinsiyetini ayrıntılı ultrasonda öğrenebilmiştim hep gizlemişti