zeynepsg Kızlar kıyafetlere bakıyorum da yenidoğan, 3 aylık , 6 aylık… diye gidiyor şimdi ben 3 aylık aldığımda 3-6 ay arası mı olmuş oluyor 0-3 ay arası mı? Ben bebek 0-3 ay arası giysin istiyorum yenidoğan mı alacağım yoksa 3 aylık olanlardan mı ?
toffeenut zeynepsg 3 ay dediği 0-3 ay, 6 ay dediği 3-6 ay. Bir de yenidoğanlar var onları 0-1 ay gibi düşünebilirsin. Benim kızım yenidoğanları bile 3 ayına kadar giydi.
Tatar59 zeynepsg tam sizin düşündüğünüz gibi. Yenidoğan 0-3 aydır. 3 ay 3-6 aydır. Yıkanınca çekme yapmaz bebek kıyafetleri. Zaten yüksek ısıda yıkanmamalı. Yenidoğan ve 3 ay eşit sayıda alabilirsiniz bence çünkü bebeğin vücut yapısı, gelişim hızı bilinemez. Her duruma karşı ikisi de bulunmalı bence
Aaa122 Yıkayınca hemen çekiyor mutlaka büyük alın ben 6 aylık aldım zıbınları yıkandı yenidoğan giyer öyle küçüldü çekti hep öyle e bebeğin ürünleri
Tatar59 Tatar59 hellobaby badilari biraz dar kalıp ama biraz daha büyüdüğünde daha çok farkediliyor bu. Şuan çok fark yaratmaz.