edasontr 6-7-8 haftalık ultrason resimleri varmı elinizde varsa atablrmsn bide cinsiyetleri nedir merak ediyorum bende ikizlere hamileyim
edasontr Aysun-2 ay kese resminiz varmı acaba bana da iki erkek dediler ama baska doktor biri kız dedi
edasontr Aysun-2 googleya mutlu resim yukle yaz ilk cıkana tıkka mavı bırsey cıkacak ona tıkla resmi sec ve yukle sonra asagıda kopyala yazar ona tıkla gel buraya yapıstır
Negif edasontr evet keseler benimkiyle benziyolar bi kız bi erkek olma ihtimali yüksek inşallah gönlüne göre olur ☺️
Aysun-2 edasontr benim birisi 16+4 161 gram digeri 17 171 gramdı acaba fazla mı diye kendimce tedirgin oluyorumda