Bbsozlm Kızlar 8 haftalık hamileyim dün kahverengi lekelenmem geldiği için doktora gittim ara ara oluyordu sorun yok denmişti ama bu sefer yoğun geldi ve rahmimde yırtık olduğunu kanama alanı olduğunu söyledi doktor progestan kullan dedi . Ama içim rahat etmiyor başına böyle bişey gelen varmı her hangi bir sorun teşkil ettimi
Burcucalar Bbsozlm canım benim başıma da geldi bizde 7 haftalığız. Kanamam vardı benim de doktora gittim düşük tehlikem olduğunu ve rahmimde kan pıhtısı olduğunu söyledi. Progestan 200 mg verdi vajinal yolla alacaksın bide yatıp dinleneceksin kendini yormayacaksın dedi ben de öyle yapıyorum 2 gündür daha iyi hissediyorum kendimi ama içerde ne oluyor onu çok bilmiyorum. İnşallah evlatlarımıza sağlıklı bir şekilde zamanında kavuşuruz 🙏
Esba2019 Bbsozlm Canım benim de 12.haftada ve 13.haftada geldi kese dışı kanama vardı kahverengi leke geldi progestan ve pruloton iğne kullanıyorum ve tam 3 haftadır yatıyorum sadece Tuvalete kalkıyorum annem bakıyor çok dikkat et bol bol dinlen su tüket ama çok dikkat et ağır kaldırma
deletedmom6295 Bbsozlm iki tanr vardı bende hematom alanı çok şükür 14. haftada bitti. doktorun dedikleirne harfiyen uydum ve bolca istirahat ettim.36+6 olduk oğlumla😍
Bbsozlm deletedmom6295 Esba2019 Burcucalar Doktorum hiç dinlen dikkat demedi ondanda bi belirsiz kaldım inşallah geçer bu durum 😔
msrrf Bbsozlm valla kanama konusunda cok tecrubeliyim. ilk gebeligimde de kanama vardi hem de kesenin 4te3u nu kapliyodu hep yattim tam gecti derken 5.ayinda rahim agzi yetmezliginden kaybettim bebegimi. bu gebeligimde de oldu malesef ama dinlenerek yatarak geciyo baska bisey degil. tavsiyem bol bol dinlenin bol su tuketin .
Esba2019 Bbsozlm Canım yatman gerek ben hiç kalkmadım tuvalet harici doktorum da dedi ayaklarımın altına yastık koydum hep çok dikkat et
msrrf Bbsozlm benim de 7.haftada baya bi kanamam olmustu adet olur gibi parca parca . kanama alani gordu bende de . doktor progestan verdi proluton depot igne verdi. 15 gun yattim sonraki kontrolde hic bisey kalmamisti. ama inanin 15 gun boyunca sadece tuvalete kalktim. ayaklarim yukarda yattim hep.
Bbsozlm msrrf doktorunuz mu dikkat etmeniz sürekli yatmanız gerektiğini söyledi bana hiç öyle bişey söylemedi sadece ilaç kullan dedi oda günde 1 kez 😔
songul123 msrrf bendede baya çok kanama olmuştu senin gibi 8. haftada 2 gün hastahanede yattım baya çoktu kanamam düşük önleyici iğne birde progestan kullanıyorum yarın 1 ay olacak fakat hala devam ediyor tabi kahverengiye döndü çok şükür ama o bile korkutuyor beni hiçte yerinden kalkmıyorum 😔
msrrf Bbsozlm evet doktorum dedi ayaklarinin altina yastik koyup yaticaksin tuvalet harici kalkmiycaksin dedi . cok sukur ki gecti kalmadi. 30.haftadayiz artik yine rahimagzi yetmezliginden dolayi 19.haftadan beri yatiyorum hem de tuvalete dahi kalkmadan 😥 ama sukur bu haftalari gorduk az kaldi .
deletedmom6295 istirahat bu işin en önemli kısmı ben tuvalete kalktım hemen hemen 2 hafta boyunca sonra yavaş yavaş normal hayata adapte oldum. bildiğiniz kırmızı bardaktan boşalırcasına gelmişti kanamam
Sedefcann Bbsozlm merhaba, bende 8.haftadayim ilski sonrasi bndede kahve kanama gibi bisey geldi progestan Verdi doktor bir tanede igne Verdi tum Gün oturark calisiyorum, izinde alamam oyle 15 gun umarim gecer.az az geliyor arada ama cok endiseleniyorum.