Basinc benim herşey normaldi 32. Haftadan sonra baş dönmesiyle hastaneye gittik kan filan aldılar kansızlık olduğunu söylediler günde 3 tane kan ilacı içiyordum ama bir türlü düzelmedi ilk doğumumdu ondan normal doğumu bekledik ama bu kansizlikla normal doğum yapamayacağımı söyledi doktir 41 haftaya kadar bekledik düzelmedi en sonunda sezeryana karar verdik şuan ki hamileliğimde de aynı o zamanlar ki gibi baş dönmesi yaşıyorum acaba erken mı başladı diye düşünüp duruyorum