bambiriver11 he birde şu da var herkes bu süreci aynı yaşamayabilir ben ilk doğumumda bunları yaşamıştım akşam 12 den sabah sekize kadar sancı çektim ama sen kendini iyi hissetmiyorsan bekleme adet ağrısı gibi başladı benim ilk ilk baya uzun aralıklarla başladı sancılarım kasılmalarım suyumu hissetmedim bile anlayamadım ilkin cahilliği şimdi 2.ye hamileyim onda da hissetmez miyim acaba diyorum sadece minnacık bi nişan mı kanamamı derler onugördüm dikkat et takip et kendini