Merhaba kızlar, bugün hastalandm grip oldum, atesim 38gibi , sürekli kusuyorum. Kendi doktoruma söyledim bana - ben ilgilenmiyorum enfeksion hastalıklara git dedi. Sinirim tepemde,Nasıl ya kime söylemeliyim kim acil müdale yapmall?bana, bir serum tak yada nebileyim bir parol iç yada hastaneye gel bile söylemedi. Bende sinirlendim acile gitdim.bana serum taktılar zofran bide vitaminler. İyi oldum ama ateşim var kafam catlıyo birşey yapamıyoeum. Bir tane parol içe bilirmiym? Bilginiz varmı? Kendi dr artık gitmicem.doktor buıana kadar birşey yapmam lazm. 12haftalık hamileyim