Denisdenis bende kan uyuşmazlığı var canım ilk gebeligimde doktor bir şey istememisti özel hastaneye gidiyordum iğneyi yazdı eczaneden aldım ücretli acilde yaptılar ama ikinci gebeligimde 28 haftamda devlet hastanesinde kadın doğum servisine gönderdi doktorum orda kan tahlili neden yaptırmadı doktorun dedi benim kan grubumi gebeligimin başında istemişti doktorum ama eşimin yok kan grubu lazım dediler bende eşimden ehliyet fotoğrafını istedim onu çıktı aldılar kağıt falan imzaladim o belgelerle iğne getirdiler yaptılar 🤔