Eymenmoms benimde gözümden yaş geleeck şekilde şiddetli baş ağrısı olmuştu boynumu dahi ceviremiyodum acıdan, ben spinal anesteziyle uyusmayinca genel anestezi de almıştım doktor anestezi çok ağır gelmiş demişti, her gün acile gidip ya serum aldım yada ağrı kesici iğne yaptılar 1 gün boyunca idare ediyordu o beni, 10 gün sonunda geçmişti çok şükür ama öyle böyle bı ağrı değildi o baş ağrısı geçmiş olsun sizede🌺