Nurzo onu biliyorum dogumdan sonra kullanam arkadaslarim olmustu ama benim ilk dogumdan sonra gogsum cok fena yara olmustu 2 ay cok aci cektim. Ozaman doktor bana hamileyken boyle krem felan vermemisti 4 yil oldu ilk hamileligimin uzerinden geceli. Hamileyken kullananlar varmi diye merak ettim demekki baslanmasi mi gerekiyor acaba doktor verdigine göre bilemedim sormayida unutmusum recetede gördüm