Mervoll Meraba kızlar 32 haftalık olduk biz ve oksapar kullanıyorum ama hala karnimdan vuruyorum bı zararı varmıdır acaba geçen hafta kontrolüm vardi ama sormayı unuttum sizler nasıl yapıyorsunuz ignenizi
merii10 Mervoll 31 haftayim bnde karnimdan yapiyrm en az orası acıtıyor kol çok acıyor bnm zararı olmaz diye bliyorm ama yine de sormakta fayda var
Mia0121 Mervoll ben oksaparı kollarımdan yapıyorum bigün sağ bi gün sol göbekten hiç yapmadım kol daha rahat geliyor bana doğuma kadarda öyle devam
Mervoll Mia0121 benimde tam tersi malesef koldan yapinca aşı yapar gibi iki gün ağrısı geçmiyor göbek daaha iyi geliyor.