zeynonunannesiiii İlk kızımın doğumundan sonra hapşırırken idrar kaçırıyordum vücut kendini toparlasin geçer dediler öylede oldu şuan ikinciye 14 haftalık hamileyim yine hapşırırken idrar kaçırıyorum sebep nedir
mervemurat16 zeynonunannesiiii bebiş baskı yapıyor hapşurunca ondan oluyor.Buna öksürünce kaçırmada dahil normal bir durum.Bende hapşurunca öksürünce hep kaçırıyorum.
Esra_4774 zeynonunannesiiii Bende yaşıyorum bazen sıkışık olduğum zamanlarda daha çok oluyor hapsurunca 24 haftalığım
Knergiz zeynonunannesiiii kegel egzersizi Yapın.ben elimle tutuyorum vajinamı evdeysem 😅 o zaman kaçırmıyorum
Damlagrtn zeynonunannesiiii benimde aşırı oluyor her hapsurduğumda hamilelikten sonra geçermiş ama zamanla artarmis doğuma kadar
zeynonunannesiiii mervemurat16 benim daha başlarda yaşamam garibime gitti İlk kızımda yaşamadım hamileyken
mervemurat16 zeynonunannesiiii benim 30.ci haftalardada oluyordu ara ara sonra gene ara ara olmaya başladı bu aralar daha sık oluyor tabi.