Mumkun oldugunca kadin dogum bolumu disindaki branslari tercih etmemenizde fayda var. Hamilelike vucut daha hassas ve her seye acik oldugu icin normal bir insani etkilemeyecek virus ve mikroplara maruz kalabilirsiniz. Bence gitmeme sansiniz var ise gitmeyin, sizden ve bebeginizden daha onemli olmamali.