Aslitk34 26 yaşındayım 10 yıldır ağda yapıyorum. İnanın büyük rahatlık, gebelikte epilasyona gidilmiyor zaten. En az 3 hafta tüyler tek tük çıkıyor, ama jilet yapsan da yapmasan da hormonlardan bir tık acıtıyor ağda. Ama sık sık gidiyorsanız doktor ağdaya gidin derim sonuçta ayda 1 çekiyorsunuz acısını vs tahrişten de kurtulursunuz