Busrademiir Kızlar 22+3 günlük olduk dün sağlık ocağından aradılar tetanoz aşısı için, aşı oldum, kan falan verildi bana decavit pronatal ilaç verildi kullanmanda fayda var diye, vitamin takviyesi denildi kan ilacı kullanıyorum ama şurup olan şeklinden tabiki şimdilik 24 tane kaldı bitmesi için doktora sor dedi istersen gene hemşire dedi doktoruma yazdım da cevap alamadım aranızda kullanmış olan var mı, bilgi verir misiniz ?
Bskrt Busrademiir decavit elevit gibi vitaminleri herkese veriyorlae zaten, ama diğer ilacınızla birlikte kullanılır mı önemli olan onu öğrenmek
Esra7261 Busrademiir bana da doktorum yazmıştı decavit coledan d3 ve kan ilacı. Sağlık ocağında decavit i ücretsiz veriyorlardı ordan aldım bende 14.haftada kullanmaya başladım
EceAydn Busrademiir ben de kullanmıştım hamileyken, B12, kan ilacı, multivitan tarzında ilaç, magnezyum. Ama siz yinede bir sorun tabi doktora
Esra03 Busrademiir bana da verdiler doktoruma da sormam gerektiğini söylediler bn sordum kullanma bn getek görmüyorum dedi maşallah herşeyimz çok güzel çok normal gidiyo ondan dedi heralde tabi sen yine de doktor kullan demedn kullanma cnm😊
Busrademiir Esra7261 Banada ücretsiz verildi, ama ben 22+3 olduk gerekli folik asit takviyesi alınca da bi sorayım dedim
Esra7261 Busrademiir bana mı çok erken verdi size mi çok geç vermiş anlamadım. İlaçları kullanmadan önce kan testleri yaptırdım değerlerimde normaldi. Sağlık ocağında ki doktor yine de kullan ilerisi için dedi. keşke kullanmak zorunda bırakılmasak midem belki daha iyi olurdu
Busrademiir EceAydn Evet doktoru da arasam mı bilemedim, yazdım ama whatsapptan uzun zaman önce girmiş 😄
Busrademiir Esra7261 Ya galiba bu vitamin destekli ilaç da kan değerlerine göre veriliyor ama ben zaten 3 ay boyunca folik asit kullanmıştım
symky Benim 7+2 gebeligim. Doktorum decavit verdi onu kullanıyorum bir tek. Hatta folik asit var diye içeriğinde ekstra folik asitte vermedi
Sibelacr Minik_Hanim ben ılk 3 ay folıkasıt kulandım sonr decavıte gectım decavıtın ıcınde zaten folıkasıt var kullanmana gerek yok dedı doktorum