tubik_ gozde3592 benim de 3 yaşında bir kızım var. O geç döllenmeydi. Şimdi bunda da gidip geç döllenme derse baya bekleyip stres olcam. Eşimde tutturdu gidelim diye cuma gününe kadar bellidesin bakalım
gozde3592 tubik_ evet canım umarım güzel haberlerle geri döneriz sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin rabbim🙏🏻❤️