Miracleee Ben 1 ay önce bahsettiğiniz gibi oldum yoğun balgam öksürük vardı ne yaptıysam geçmedi en son öksürük bebeğe zarar verecek diye çok korkttum çünkü kriz geçirir gibi öksürüyordum kbb ye gittim antibiyotik yazdı antibiyotik ıcmeden duzelmezsın dedı benımkı bronşite dogru gıdıyormus kendı doktoruma da sorup antibiyotiğı kullandım kutu bıtınce öksürüğümde kesilmişti