Kızlar bebeğim 1 haftalık ilk doktor muanesinde doktor göbeğinden koku geldiğini büyük ihtimal göbek enfeksiyonu geçirdiğini söyledi kan tahlili falan derken yatış verdiler 3 gündür yenidoğan yogun bakımda yatıyorux evde 2 yaşında bebeğim var sürekli ağlıyorum iki bebeğim içinde daha önce yavrusu böyle bişey geçiren oldu mu süreç nasıl ilerledi bilgi verirseniz sevinirim