Selam kızlar 22. Haftamda detaylı ultrason yaptırdım bebeğimin orda ense kalınlığı 6.4 çıktı normalde sınır 6 ymış bizde fazla çıktı sonra doktor diğer burun kemiği bacak boyu kalp ve damarlarına baktı herhangi bir sıkıntı görmedi ancak bu ense kalınlığı normal üstünde olduğu için kendi doktorumuzla görüştümemizş istedi kendi doktorumuz da bize genetik test yaptırın dedi ve bize moral vereceği yerde daha da canımızı soktu sonra ben 3 gün sonra başka bir hastane de başka bir doktora gittim o doktor ense kalınlığını 5.7 gibi bişey ölçtü ve sınır bir değer olduğunu ancak %90 hatta %99 bir sıkıntı görmediğini söyledi sizlerde böyle şeyler yaşadınız mı sizlerde sonuçlar nasıl oldu