Sizin serklaj icin zaten haftaniz gecmis ama haftaniz yine iyi, benim rahim agzi 3 haftadir 12 mmlerde. 28de ciger gelistirici yapildi, suan 33deyim. Progestan ve adalat kullaniyorum ve yatiyorum surekli. Siz de zorunda kalmadikca kalkmayin, ilac da dr verir heralde progestan falan.
Ciger gelistirici de risk varsa yapilir aslinda ya hangi haftalarda yapiliyo bilmiyorum da