Ela16 canım ben bu markanın lark beşiğini kullanıyorum komple içini boşaltıp bizim kendi yataklarimiz gibi olan kalın güzel bı yatak almıştım beşik içi kızımın yattığı yerde ortaya kadar yükseldi. Ben o ince süngerin altına bir sürü yorgan koyup ustine süngeri kullanıyodum çok rahatsız edici bence