keremtahamom_ Bazen üzülüp kafama taktığım durumlar oluyor sonra bebeğim de üzüldü mü acaba diye düşünüp daha çok üzülüyorum 😔
Fantastik_leydiyyy keremtahamom_ stresliyseniz bebekte stres li olur anne karnında sizinle aynı duyguları taşır Boşuna dememişler hamile kadını üzmeyin diye
HayaLim_Panbik keremtahamom_ en büyük sikintiyi derdi üzüntüyü , 3.hamileligimde yasadim kabus gibiydii…😔😔😔 nasil o aylar gecdi hamileligi nasil yasadim sormayin bile..herseyde vardir bi hayir dedim hep. Kizim simdi 2 yasinda ve ben ona her bakdigimda dert ortagim diyorum…üzülüor bebisler keske biz hic üzülmesek vede onlari üzmesek
Bbuusra keremtahamom_ Ne kadar sakin geçirirseniz bebeğiniz de öyle olur. Stres yapmayın, belki kötü durumlar vardır ya da yoktur bir şeyler takarsınız ama takmayın. Güzel düşünün bebeğiniz için.
Serendipity16 keremtahamom_ geçen gün doktora bunu sordum ben heyecanınla onunda kalbi hızlı atıyor mu dedim evet bütün duygularını hissediyor dedim bazen saçma şeylere ağladığımda bile bebeğim üzülüyor diye tekrar ağlıyorum ama sürekli yüksek enerji de mutlu olmak çok zor kaç gündür çok kötü öksürüyorum bebeğim de hissediyor diye üzülüyorum
keremtahamom_ HayaLim_Panbik keşke ya anlayışlı olmak bazen biraz daha fazla alttan almak bu kadar zor mu acaba değer mi iki kalbi birden üzmeye
Arzuanne HayaLim_Panbik hamilelikte stres üzüntü olunca çocukta sorunlar oluyor ya da asi hircint sinirli oluyor diyorlar öyle oldu mu
Anoniiim Korku, stres anında kalp atışlarınız hızlandıkça bebişinki de hızlanıyormuş. Dikkat edin kendinize, önceliğiniz bebeğiniz ve sizsiniz🌺🥰🐣
HayaLim_Panbik keremtahamom_ iste insani saten yikan, iki can tasidigini karsindaki bilior ve bunu bile bile canini acitmasi
Anoniiim keremtahamom_ münakaşaya girmeyin, boşverin. Doğumdan sonraya paylaşın kozunuzu. Sabredin, başka uğraşlar edinin kendinize❤️inanın ilk aylar benim de çok stresliydi. Konuşmayarak muhattap olmayarak birazcık da olsa içinizi yatıştırmaya çalışın🌺
keremtahamom_ Serendipity16 kıyamam ya böyle düşündükçe insan kötü oluyor mutlu olmak zorunda hissediyorum ama o da her zaman olmuyo dediğiniz gibi. varlığına şükredip sadece onunla mutlu olmaya çalışmak en iyisi belki de
Serendipity16 keremtahamom_ evet gelecek hayalleri kurup mutlu olmaya çalışıyorum inşallah oda içeride mutludur ❤️
Arzuanne HayaLim_Panbik ben sürekli her gün stres içindeyim etkilesin istemiyorum inşallah etkilenmez