Yarenelibol Yüksek çıkıpta nabıcan canm bnm 13,14 dü şuan gerşeyi kestm 9,10,11 ,12 arası doktorum tansiyon yüzünden sezeryan yapıcaktı atlatım artk ondurumu inş hep düşük olur