Asiyam__010 Sulebrk TABİKİ EVET BEN ADET GÜNÜME 6 gun varken yaptım sonuç pozitif cNim yarın sabah yada fazla testin varsa simdide emen yap gonder 💖💖💖💖💖
1yenianne11 Sulebrk kız ben heyecanlandım burda varsa testin yap bakalım insallah istediğin o görüntüyü alirsin bizede haber ver yaparsan
Asiyam__010 Rohaaa adet günümden 6gun önce erken gebelik testi yaptım ve boyle cıktı canım çok teşekür ederim bu arada 🍎💖
0znur Asiyam__010 Yaa hayırlı olsun, benim de 6 gün var sabah yapsam mı acaba. 6 gün sonra yapmayı planlıyordum 🥲
zelis63 ey_ber verdim 6. Günü telefondan konuştuk doktorla şuanda tam hatrlamıyorum kaç olduğunu 10 haftalık hamileyim
Nurzo Sulebrk Canım test yap beklet ama sonrasında çizgisi belli oluyodu benim 1 çizik çıktı digeri silikti sonrasında belirgin oldu