Sevvaldal tugce_2501 benim de ikinci hamileliğim ve 4 yaşında oğlum var🙈 ben de mahvoldum. Bulantı, kusma, sürekli hasta gibi hissetme. Ama benim sizden farklı ikiz, bir de ben 40 yaşındayım🙈 siz düşünün artık halimi🙈
Kelebek1_ tugce_2501 kesinlikle ikinci gebeliğin zorluğunu yaşıyorum kızım 3.5 yaşında neredeyse halsizim gurbetteyiz kimse de yok kızım oyun istiyor sürekli hoplasın zıplasın yetemiyprmuşum gibi geliyor doğumdan sonra nasıl olacak kara kara düşünüyorum ağırlaştıkça zor geliyor sanki 28 haftalık olduk biz
Fantastik_leydiyyy Asdas123 oğlun konuşabiliyor mukaç kelime biliyor acaba Oğlum 2 yaşında hiç kelimesi yok Dede baba derdi ama oyle gelişigüzel Babasına hitaben demiyor
Asdas123 Fantastik_leydiyyy konuşabiliyomu derken şöyle anne nene diyo bazen baba mama hayvan sesleri falan çıkarıyo her çocuğun gelişimi farklıdır sıkmayın canınızı bol bol dışarı çıkarın konuşun evdede kitapları gösterin biz bu şekilde ilerledik
Fantastik_leydiyyy Asdas123 kelime demek istedim hiç kelimesi yok Dede baba sadece İnşalah öyledir kafaya takılmayacak gibi değil normalde 2 yaş çocuğun 50 ye yakın kelime bilmesi laızm
Asdas123 Fantastik_leydiyyy benimkide 50 değildir bol bol konuşun kitapları gösterin gezdirin tvde çok büyük etken uzak tutmaya çalışın
Zeuma9912 tugce_2501 ne kadar sürede hamile kaldınız birde kızlar hiç yerleşme kanaması yaşayan varmı