atlasveannesi_ Kızlar çarşamba günü doğum yapacağım tecrübenize göre hangisi doğru mu bu yıllarca olan spinal bel ağrısı falan ne kadar sonra iyilestınız
2prensesannesiiii atlasveannesi_ 2 si aynı belden iğne sadece epiduralde katater katılıyor ama sonrasında 2 si içinde geriye kalan kalıcı bel ağrısı bazen ağrı olur belimde iğne yerinde kendimi çok yorarsam 7 ay oldu spinal sezeryan olalı ameliyat güzel geçmişti ama bi sıkıntım tedirginliğim olmadı
Kanalize atlasveannesi_ spinal sezaryen bence🙏🏻 aşırı rahat bir doğum geçirdim ve çok çabuk toparladım ağrı sızı hiçbirşey kalmadı 😊
2prensesannesiiii umena istisna genelde kalıyor o ağrı çevremdekilerin hepsi böyle ne güzel kalmadıysa sizde 🙏🏻
Fdmgnr 2prensesannesiiii evet epidural sezeryan oldum her akşam bel ağrısı çekiyorum gün içinde de belli ediyor hiç olmazdi
Kanalize atlasveannesi_ Allah korusun ben hiç doğum yapmamış gibiyim hep iki üç güne toparlayacağım diye şartlandırıyordunm kendimi öyle de yaptım kötüyü düşünmeyin burda onlarca spinal sezaryen olmuş anne var hangisi felç kalmış insanlar sadece olumsuzu konuşmayı biliyor