Kızlarrr bu sabah uyandım kanamam olmuş pembe renk kırmızı kahverengi hepsi wardi neyse . 13+5 haftalığızz hastaneye gittim muane etti falan altdan baktı, bebek kalbi atıyor dedi vajinada kanama göremiyorum dedi yoğun enfeksiyon war dedii donexyl fitil werdi, progestan kullan dedi ewe gönderdi, dedim diğer gebeligimde böyle bişey görmedim bu niue olur velhasıl devlet hastanesi köpek muamelesi yapıyor sanki beleşe çalışıyorlar, benim gibi olan warmi sonuç noldu sizde korkuyorum 😥