Edakrpnr_0 çok memnun kalanınıda gördüm memnun kalmayanınıda ama genelde memnun kalan tanıdıklarım fazla ben şuan orada perinatolojide takipliyim 34+3 az kaldı doğuma sezaryen olacağım odalara iki kişilik diyorlar sezaryen için ama tek kişilik odalarıda varmış normal doğum odaları tek kişilik diye duydum perinatolojide yanına refaktçi alınmayan kısımlarıda varmış