Momofelisa Kızlar 12+3 üz bugün. Genellikle yatarak geçiriyorum. Ancak ayağa kalktığımda vajina kısmına doğru ağrı oluyor. Sizlerde aynı mısınız? Daha önce 16 haftalık bir kaybım var o nedenle acaba rahim ağzı mı kısalıyor yavaş yavaş diye düşünüyorum.