Merhaba kızlar yarın 12 haftalık oluyoruz inşallah acill sormak istediğim soru ise 2-3 gün önce doktor kontrolüm vardı doktorum bi kaç yeni ilaç yazdı onları kullanmaya başladım fakat bugün afedersiniz 2-3 defa büyük abdestimin yemyeşil ishal gibi olduğunu farkettim biraz endişelendim acaba ilaçlardan ötürü müdür başına gelen var mı hiç ,merak ettim şükür iyim ama hiçbir şeyim yok💗