ebruu112 ben varım, 8. Haftada falan başladım ama doktorum ilk kontrolde yani 6. Haftada yazabilirim demişti ben sadece bulantim var kusmam yok diye istememiştim. 8. Haftadan 16 ya kadar kullandım 12 den sonra doktorum bırakmayı dene dedi, ben ara ara deneyerek 16. Haftada bıraktim